måndag 23 april 2012

Sött som socker

Min lillasyster har blivit bjuden på studentbalen av en kille, det är lite hemligt än vem han är. haha Hon ringde mig förut och berättade att han hade stått utanför och väntat på att hon skulle komma ut, hon visste inget! Men hon gick till sist ut och där stod han och frågade om hon ville gå på balen med honom. Gulligt! :) Jaja jag får väl se han nån gång :)

Nu är hon i smått panik efter en balklänning och att hitta fina skor i storlek 34. Det är inte lätt även fast man har en vanlig skostorlek. Hon tyckte det var tråkigt att hon inte hade bestämt sig för att gå tidigare, för då hade ju jag kunnat sy en balklänning åt henne. Jag är ju bäst på pärlbroderi också :) Och att ha en uppsydd klänning efter sin egna kropp är det bästa. Jag hade mer än gärna sytt henne en balklänning!

Det här får mig att längta ännu mer till då jag reser ner. Ska bli så trevligt. Men vad ska jag ha på mig? Kanske dags att ta fram symaskinen och mönsterpapper snart :)

Inga kommentarer: