tisdag 1 maj 2012

Strul igen

Det är så dåligt att det inte bara kan fungera med min jobbsida. Nu kommer jag inte in och kan lägga mig tillgänglig! Jag blir tokig på sånt här. Så imorgon är det jag som ställer klockan för att ringa till bemanningscenter direkt när de öppnar! Så det så! Men det kan vara skönt och bra att få vara ledig imorgon, jag har jobbat sen i fredags kväll,dag,kväll,dag,dag långturer och hunnit på fest däremellan :P Imorgon ska jag även ha mitt uppdrag som kontaktperson och jag funderar på att dra igång en bakkväll med personen, det kan nog vara en bra grej :) Vi får se.. Jag kan ju förbereda en bulldeg :)

Vårstädning. 1 maj idag och jag har inte hunnit vårstäda här hemma :/ Med vårstädning så menar jag en total genomgång av allt! Jag undrar om jag kan hinna imorgon innan den eventuella bakkvällen, hmm Jag kan ju börja åtminstone. Mina fönster är prio ett, blir tokig på smutsiga fönster. Man ser det ju nu när solen lyser på dom. Sen är det alltid roligt att byta gardiner :)
Men spisen och ugnen lämnar jag nog över till starka Henrik. När jag försöker få fram spisen rubbar den sig inte en centimeter! Sen får han hjälpa mig med att vädra mattor, ryamattan är tung och jag orkar inte lyfta den heller, haha


Nu tar jag en tidig kväll och går och lägger mig och läser lite i min spännande bok. Ett mord har begåtts :O Oh My.

Inga kommentarer: