torsdag 17 maj 2012

Festligheter

Igår kom Henriks arbetskollegor över för lite grill, tårta och alkohol :) De blev kvar här till 02.30 på kvällen. Jag var så trött efter att ha vart uppe sen 6 på morgonen, så de sista två timmarna blev en kamp med att hålla mig vaken. Jag tog då och städade bort en massa flaskor och disk och skrubbade med rengöringsmedel på ytorna m.m. så idag när jag vaknade var det skinande rent i varje vrå :) Inget spår från någon fest och det luktar citron!

Jag tyckte det var roligt att få bjuda dom på mina goda tårtor som dom tyckte så mkt om. Nu har vi kvar lite grann så vi kan mumsa på under dagen. Jag glömde ta bilder på mina 10 poängare, men det var iaf en kolatårta, pollykaka och en vegansk chokladtårta med färska jordgubbar och kokos :) Jag säger som min syster - Jag har talang! :) Nu laddar jag om för kvällens festligheter, vinkväll på Ålidhem!

Onykter bild :P


Grillmästarn
 

Inga kommentarer: