söndag 6 maj 2012

Söndag 6 maj.

Dagen började med några timmars jobb. Det gjorde inte så mycket att jag började tidigt idag då jag vakna klockan 5 av mig själv. Inatt har jag haft väldigt svårt att sova så när jag kom hem från jobbet så sov jag en timma för att ladda upp för grillmiddagen. Vi grillade med Daniel och Ida. Vi ställde in i fredags för att vädret var så dåligt och kallt så även fast det blåste som attans så tog vi grillen idag precis efter att det haglat och regnat klart :P Vi såg även på två avsnitt av Högklackat som går på svt1, haha det är min humor :)

Sen blev det min efterlängtade myskväll med Henrik. Jag har antingen jobbat eller så har Henrik vart o jobbat eller vart på annat håll nu i tre helger i rad. Sen har jag jobbat mycket kvällar under veckorna. Men iaf, vi såg Woman in black med "Harry Potter" i huvudrollen :P haha Nu är det BigBrother och kvällsfika :)
 

Inga kommentarer: