måndag 21 maj 2012

Samvetet

Som man alltid känner av då man "lovar" och sen inte kan hålla det. Eller jag lovar aldrig något då jag kan ha ett väldigt hektiskt schema emellanåt. Men snart ska jag iväg och jobba fast jag hade lovat bort mig på annat håll ikväll, men så är det. Mitt jobb går för det mesta i första hand, nu när jag är timvikarie. Sen när jag får mitt riktiga schema så är det efter det man kan planera saker och det känns så mkt bättre! Att jag jobbar så mkt kvällar och helger känns sådär, jag hinner inte vara med på allt och jag ser sällan Henrik.

Jag fick lite bråttom här hemma för jag hade planerat att fixa lite. Jag hinner med en tvätt iaf :) I helgen har jag lagt mig otillgänglig på jobbet för jag vill inte missa årets stora musikfest på tv, eurovisionkvällen :) Jag vet inte om det skulle vara här eller hos någon annan, måste checkas upp! Sen vilka som ska komma, jag känner bara en som är en lika stor melodifestivalnörd som jag är och det är vi som spikat denna kvällen, igen av oss skulle ta på oss å jobba :P

Nu ska jag snabba mig med husmorssysslorna! Heja mig själv!

Inga kommentarer: