söndag 27 maj 2012

Fantastiskt

Sverige och Loreen vann hela eurovision! Glad är jag, det är fantastiskt :) Så det kanske blir en tripp till Stockholm nästa vår, det hade vart roligt. Jag ryste av hennes framträdande och jag tackar mig själv för att jag och andra röstade fram henne tidigare i vår :) Jo jag är en melodifestivalnörd :P haha Det roligaste var Christer Björkman som flippade ur i greenroom när vi började få en massa tolvor, haha kolla han på bilden här nedan, så såg han ut hela tiden och jag skratta ihjäl mig!


I fredags var det brännbollsyran och jag tog med Henrik till Ålidhem för lite fest. Det var roligt och trevligt. Men det vart kallt när vi kom till fysikgränd senare på kvällen/natten. Jag skaka som om jag hade ett epilepsianfall i mina klackskor och bara ben :P Jag hade som inte planerat på att vara utomhus, haha Nästa gång blir det att packa med en dunjacka!
 
Jag ska visa sen vad jag blev överraskad med igår. En finfin men oväntad present av min älskade Henrik :)

Inga kommentarer: