torsdag 3 maj 2012

Vårstädning dag 2

Idag fortsätter jag med vårstädningen innan jag far iväg på jobbet. Jag har nu på morgonen skurat igenom kylskåpet och rensat. Ett tips till dom som inte vet vad hålet längst in i kylskåpet är till för, det är ett utsug där mögelsporer fastnar så ett tips är att med jämna mellanrum ta en tops och rengöra där. Jag lärde mig det för några år sedan och har sen dess rengjort där. Maten kan bli snabbare dålig om det fastnar osynligt mögel i kylskåpet!

Nu ska jag fortsätta efter att jag druckit upp mitt kaffe :)

Jag såg en så tråkig sak på nyheterna idag... Vädret på lördag.. SNÖ igen :( Jag hoppas det blir regn ist om det nu ska bli någon nederbörd, för snö vill nog ingen ha. Henrik ska iväg på någon jobbmiddag med aktiviteter på lördag och några var väl utomhus. Så synd om vädret ska bli dåligt :(

Inga kommentarer: