onsdag 2 maj 2012

Omplanering

Det blir inte alltid som jag planerat men det gör ingenting. Jag har idag börjat med vårstädningen men inte hunnit klart och jag har heller inte gjort rent fönsterna! Jag hann dammsuga och skura alla golv, rengöra badrummet (+ alla vattenledningar), tvätta skåp ut o invändigt, tvätta 3 tvättar, tvätta dörrarna från golv till tak, damma och diska.. Pjuuu! Men jag är långt ifrån klar :/ Det tog längre tid än vad jag trodde, jag som brukar vara snabb! Jag har en del kvar och tänker fortsätta imorgon.

Jag var tvungen att lägga ner mitt städande då jag hade mitt uppdrag idag och det blev ingen bakkväll utan det blev pippi långstrump i 2 timmar, med fruktsallad till fika. Kul kul :) Längesedan jag såg pippi.

Nu har jag slängt ihop en smulpaj med äpple och till det blir det vaniljsås/glass :) Så jag och Henrik ska gotta oss ikväll! Mums :)


Jag ringde till bemanningscentrum idag för att få hjälp att komma in på min jobbsida. Till min förvåning har dom bytt mitt användarnamn och inte ens slängt iväg ett mail om saken! Får man verkligen göra så?! Det var ju inte så konstigt att jag inte kunde logga in.. hmm.. Men nu är det utrett :)

Jag har fått mer jobb nu i veckan :) Jag jobbar imorgon kväll och på söndag. Men det blir säkert mer!

Inga kommentarer: