fredag 18 maj 2012

Piffigt

Igår var jag på kalas och det blev några glas vin då också. Idag känner jag mig ganska så trött. Det blev TP lite senare och jag fick 4 färgpluppar! YES! Allmänbildat, haha Det är så mycket man inte kan svara på i det där spelet så man blir ju överlycklig när man vet svaret :) Jag hade mycket trevligt. Ikväll blir det en lugn kväll med Henrik, för imorgon jobbar jag kvällstur. Men vi tänkte mötas upp när jag slutat och gå in till stan då det är Kulturnatt och ta sällskap av lite annat trevligt folk som ville följa med :) Jag får väl ta med mig så jag kan byta från jobbkläder till vanliga kläder innan jag ska vistas ute bland folk :P

 Jag bjur på en bild på mina fina skor och mina "cykelben" som tar mig runt i stan ;) Piffigt!


Undrar vad jag orkar att ta för mig att göra idag då.. Känner mig som sagt väldigt trött. Jag skulle väldigt gärna ta fram min fina symaskin och sy något. Men då måste jag leta fram mellanlägg som jag inte vet vars jag har någonstans. Kändes jobbigt att leta (är inte bra på det). Sen slå på någon inspirerande musik. Eller så kan jag sysselsätta mig med att stryka pressveck! Men tror nog jag behöver lite att äta så man får energin tillbaka, så det blir först på listan!

Kanske tar jag fram en bok lite senare, jag läser en så bra psykologisk spänningsroman :)

Inga kommentarer: