onsdag 9 maj 2012

Planer

Medan jag stod och diska funderade jag på vad jag kan bjuda på nästa vecka då Henrik bjudit hem lite folk. Vissa skulle väl grilla, men inte alla trodde han. Så jag måste ju förbereda för något gott att äta. Det är ju inte kul att köpa färdigt från affären för det brukar ju smaka halvfabrikat och förjävligt, så jag ska fixa ihop något själv :) Jag ser ett tillfälle att få baka tårtor och I will take it! Vill ingen ha så blir det mer tårta till mig, haha eller kanske en paj också! Jag måste fundera lite mer på detta. Men förra gången dom var här hade jag bakat en massa, men det räckte inte! haha Dubbelsats den här gången kanske :P

Snart ska jag iväg till jobbet för ännu en kvällstur. Har jag otur så hinner regnet komma när jag ska cykla iväg, men tur så har jag regnkläder att ta på! Men först ska jag in till stan en snabb sväng och lämna in mina papper som jag inte hann med igår.

Inga kommentarer: