söndag 20 maj 2012

Kulturnatt

Började med kvällsjobb, men fortsattes med några glas vin med vänner :) Jag och Henrik fortsatte senare ensamma in till stan och fick senare sällskap. Det var inte så mkt folk på stan som förra året och det var kallt och det småregna lite. De "band" vi gick förbi som spelade var utom all kritik, usch så hemskt. Pirater på ena scenen och nå långtråkigt rockband på någon annan scen. Tror jag missa det som var bra när jag var på jobbet. Jag tror även att jag blev påkörd av en cyklist! Jag har ont i ena sidan idag och jag har ett vakt minne av att jag fick ett cykelstyre rakt i revbenen igår men jag märkte knappt av det då..

Vi hamnade iaf på Lottas och tog ett glas att dricka. Medelåldern där inne var väl 40-50 + haha :P På allstar var kön upp mot 30 meter så det var ju ingen idé liksom..

Nej men det kunde ju ha vart lite varmare och bättre väder. Ha lite bättre band som spelar, så hade det vart bra.

Nästa helg är det brännbollsyran, undra vad man hittar på då. Jag vet iaf att jag är bänkad framför eurovision på lördagskvällen! :)

Inga kommentarer: