lördag 7 januari 2012

Ut och in

I bussar och affärer idag. Vi for in till stan idag för Henrik behövde skivfodral. Vi gick förbi Synsam och jag tvinga in Henrik i affären för att prova glasögonbågar. Han har nu under en längre tid pratat om att han behöver nya så då tyckte jag att han kunde börja med att se vad som finns.. Det resulterade i att vi hittade ett par som passade honom jättefint, ett par Polo Ralph Lauren! :) Så vi lade undan dom till nästa vecka då Henrik ska in och göra syntest och beställa nya (tar en vecka att få dom)..

Vi åt god mat på Tajmahal, mums man kan inte få nog på indisk mat :)

Vi köpte sedan med oss semlor från Nya konditoriet och for till Henriks kusin, träffade den nya hunden som är en 6 år gammal nakenhund med hår powerpuff? haha kommer inte ihåg vad rasen heter!

Men nu har vi vart hemma ett tag och jag har hunnit sy lite på symaskinen.. Imorgon hoppas jag hinna sy klart dukarna och necessären :) Beror på vad jag får för mig att hitta på för skoj..

På måndag påbörjar jag kursen, så det blir väl plugg nu i några veckor! Ojoj..

Inga kommentarer: