torsdag 12 januari 2012

Hejsan

Idag har jag en ledig dag från kursen och jag tänkte ha en spadag här hemma. Ansiktsmask, fotbad med peelingscrub och mjukgörande, hårinpackning, nagelvård m.m.

Egentligen hade vi läxor att göra idag, men jag har varit så snabb att jag redan hunnit göra dom igår när vi hade matrast och när jag fick tid, haha Imorgon ska vi ha en presentation av oss själva så jag måste komma på vad för sak jag ska ha med och visa upp, den ska spegla mig?! Åh vad svårt! Ju mer jag försöker komma på något desto svårare blir det..

Annars så är kursen väldigt kul faktiskt. Det är roliga saker vi läser om, just nu har vi en vecka om kommunikation och vilka hinder som kan uppstå, hur man ska kommunicera på ett bra sätt och flera roliga övningar :)

Vad kan jag mer göra idag då? Jag har ju lovat Henrik att jag skulle baka mjukkakor åt honom, men det har skjutits upp pga sjukdagarna och nu när jag börjat plugga.. Kanske det hade vart något :)

Inga kommentarer: