torsdag 19 januari 2012

Orolig

Från att känna sig normal har jag gått över till att få damp! Rastlös som fan och springer runt här hemma och letar ätbara saker.. Orolig i kroppen, jag vet att det är abstinens men det hjälps inte.

Jag hade redovisning av grupparbetet som jag gjort. Jo det står rätt, JAG gjorde allt.. Imorgon har vi muntligt prov på nyckelord, lätt tycker jag, den gamla kärringen i klassen tycker det är supersvårt!!

AAHH Vad jag stör mig på gammel tanten i klassen, det blir inte bättre av att hon stinker gammal cigarettrök! 63 år gamla puckon ska inte sitta i skolbänken.. Det jag stör mig mest på är att hon bara är där för bidragsdelen.. Hon sa med egna ord att hon hellre sitter där och får bidrag än jobbar eller tar förtidspension, för då skulle hon inte få lika mycket pengar! Sen började hon prata om Överskottsbolaget och då slutade jag lyssna på tanten.. Har jag nämnt att hon är korkad?! Hon har noll koll på allt, det ända hon tänker på är cigg och kaffe..

Inga kommentarer: