måndag 9 januari 2012

Personlig Assistent kurs..

Idag var första dagen på kursen. Men den börjar på riktigt imorgon. Idag gick vi igenom lite grejer och hade en presentation av alla.. Jag var väldigt skeptisk igår kväll och i morse om det här verkligen var något jag ville göra och så var jag orolig över vilka folk som skulle gå den, haha Jo jag är fjantig när det kommer till det, jag orkar inte med dryga folk och så är det viktigt för mig att jag förstår vad folk säger. Jag måste träna mig på att förstå folk med brytning från något annat språk. Det är pinsamt för mig när jag inte hör och jag står ofta som ett frågetecken och får panik över situationen :( Jag hade tur idag och träffade en jättetrevlig tjej och vi klickade och började snacka direkt, skönt att ha träffat någon man vet att man kan umgås med :) Vi får se några dagar framöver vad det är för kurs, för jag tror inte det ligger på gymnasienivå, enklare än det verkar det vara, hehe

Inga kommentarer: