tisdag 3 januari 2012

Fått ett svar

På varför pälsen blivit som den är. Jag hade antagligen för bråttom med badningen och sköljde inte ut allt schampo. Så i helgen blir det att bada om henne och jag hoppas jag får ut så mycket tovor så jag slipper raka henne efter benen! Man ska skölja i upp till 20 minuter står det på persersidor och jag vet att i all julstress med packning och badning samtidigt var jag långt ifrån dom minuterna..

---------------------------------------------------------------

Just nu! Något annat än pälsbekymmer. Jag sitter och klipper ut tygbitar till två små dukar jag ska sy till våra nattduksbord :) Och jag önskar mig verkligen ett lapptäckskit med skärmatta, skärare och en riktig linjal. Det hade underlättat allt och gjort tygbitarna på millimetern lika stora..

Jag ska även sy en liten necessär av ett tyg som jag experimenterat ihop själv av glittrigt bomullstyg, organza och broderistygn, Jag ska visa resultatet när jag är klar :) Spännande!  

Inga kommentarer: