söndag 8 januari 2012

Okej.. Lets do IT

Taadaaa nu börjar mitt tuggande i någon/några veckor.. Jag vet att jag är en stark person och att jag klarar det här. Det gäller bara att kunna hålla sig borta från nikotin i framtiden. Det är där det har fallit för mig, jobbiga perioder har fått mig till att börja igen.. Efter ett tag tycker jag att det var det bästa jag gjort men när man sitter där igen och är beroende så nästan hatar jag mig själv :( Men nu jävlar vill jag sluta för alltid!

Vem vill öka sina chanser att få cancer liksom? Misshandla sig själv? Ruta in sitt liv och låta ett beroende styra ens liv? Nej tack! Jo det styr ens liv på ett eller annat sätt, man kan inte bara gå ut genom dörren och leva livet, man måste alltid se till att man har tillgång till sin drog..

Jag vill också lägga mina slantar på roligare saker, rädd för att räkna ut hur mycket jag lagt ut på dessa onödiga dosor.. Lika onödig utgift som fyrverkerier och mirakelpiller från hälsokostaffärer!


Inga kommentarer: