söndag 22 januari 2012

Doktor Peppar

Denna dagen började dåligt men ojoj vilken vändning! Jag har hunnit mycket idag och jag har energi utöver det vanliga :) Jag har rensat i städskåpet och organiserat om i tvättstugan.. Jag har fixat matlådorna också. Ja så har jag ju också hunnit se tre avsnitt Desperate och baka en massa bröd och kakor..

Jag har också skrivit och fyllt i det sista papperet (förhoppningsvis sista) som ska till a-kassan! Det var då helvete vad papper dom skulle ha, varje gång jag ringt och undrat varför det tar så lång tid, har dom hittat ett till papper dom vill ha av mig! ah det är gööör jobbigt som dom håller på! Så det blir väl inga pengar från dom den här månaden heller :(

Nu sitter jag och ser på Copycats och dricker lite läsk.. Jag behövde lite sliskig Dr Pepper, haha Jag funderar även på veckan som komma skall, jag undrar vad vi ska hitta på i skolan. Det ända jag vet är att vi imorgon ska på studiebesök till okänt ställe, haha och jag tror att vi ska ha det där muntliga provet som har blivit uppskjutet en hel vecka!


Inga kommentarer: