söndag 1 januari 2012

Gott nytt år.

Ja min nyårsafton vart väl ganska så jobbig.. Febern, hostan och snorandet gjorde mig så trött att jag var i säng redan vid 21 tiden men mentalt hade jag gått och lagt mig vid 16 tiden.. Vaknade av raketerna senare på kvällen, men orkade inte bry mig och jag såg inget från fönstret heller.. Men det kommer ju fler nyårsaftnar. Fick inse att efter 4 dagar av feber och allt så orkar jag inte så mycket mer..

Tråkigt nog har jag fått inse att jag inte kan gå till jobbet imorgon och har ringt och sjukanmält mig..

Smaksinnet är halvt tillbaka, men allt smakar konstigt :( Konstigt att man alltid glömmer hur det är att vara sjuk och blir förvånad över hur dåligt man kan må. Sömnen är ju heller inte riktig sömn, orolig och jag tror inte man kommer in i djupsömn.. Och så tråkigt det är att vara sjuk, orkar inte göra något alls, knappt hålla ögonen öppna för å se en film.

Inga kommentarer: