onsdag 25 januari 2012

Revbensfraktur

Jag har gjort det igen! Knäckt av ett revben och den här gången är det i ryggen. Oj oj jag har gått i flera dagar utan att fatta vad jag gjort, trodde jag sträckt mig men varför gjorde det då så ont att andas? Det gjorde ont att andas, skratta, kunde inte lyfta armen, lyfta saker, böja mig och heller inte sova på natten då jag vakna varje gång av smärta då jag vände mig..

Idag tog jag kontakt med sjukvården och sjuksköterskan kunde säga att det var ett solklart fall av revbensfraktur. Henrik har erkänt sig skyldig, haha Nej men det hände då han lyfte upp mig, då small/knaka det till. Men inte tänkte jag att det var revbenet som lät :(

Idag har jag tagit min smärtstillande medicin och det har gått bra ända tills jag nu fick för mig att jag skulle tvätta håret. Jag böjde mig fram och då fick jag så jäkla ont igen :( Tillbaka på noll igen..

Jag kan nu inte vara med på lyfttekniken på fredag (men det gör inget då jag gjort den 4 gånger och utövat den tekniken i 4 år).. Det jobbiga är att jag i en hel eftermiddag ska sitta och titta på när alla andra lär sig, daaaahh guuuuud så tråkigt, haha Men jag måste ju gå, annars får man inga slantar..

En annan riktigt tråkig sak är att jag idag fick min första CSN räkning, men kul då att dom vill ha 2000 kr av mig när jag inte ens jobbar än.. Är dom knäpp? Måste ringa dom och lösa detta!

Inga kommentarer: