torsdag 18 augusti 2011

Lady Lilly

Nu är det klart! Jag har bokat en Perser vid namn Lilly som är en bruntabby med vit krage och vita tassar :) Hon är något av det sötaste jag sett, i klass med min Birma Bianca. Två söta katter kommer jag snart ha här hemma. Lilly är leveransklar nästa vecka och kommer att komma hem nästa helg till oss :) Uppfödaren hade så mycket positivt att säga om Lilly. Hon är en supergo, social och trygg katt. Ögonen och nosen har hon inte haft problem med och inte hennes föräldrar heller. Pälsen är också mycket fin. Lilly är redan van med bad och föning, så det ska gå jättebra :) Perser är en lugn ras och går lätt ihop med andra djur. Jag hoppas att Bianca snabbt kommer att acceptera Lilly som en kattkompis, så hon känner sig lika trygg här som hos sina syskon.

Här är hon, min lilla Lilly <3




Inga kommentarer: