söndag 7 augusti 2011

Efter en mysig Helg kommer en mysig vecka?

Jag och Henrik har haft besök av Henriks föräldrar med sin lilla hundvalp Beda :) Det har vart regn och rusk ute hela helgen så vi har fått ha det trevligt inomhus. Vi for ut till Vännäs och Henriks faster och farbror igår, vi vart bjudna på gomiddag :) Föräldrarna lagade mat åt oss i fredags, så vi har inte behövt laga någon mat på hela helgen! oh my :P Ja det har vart en mysig helg som förhoppningsvis nu fortsätter till en mysig vecka. Det ska regna ännu mera i flera dagar så jag får roa mig inomhus när H jobbar. Själv jobbar jag i helgen som kommer och det är säkert då som solen behagar att dyka upp igen (som vanligt när jag jobbar)..

Hund valpen och katten blev aldrig vänner som vi hade hoppats på. Vår lilla Kisse tycker inte om hund, hur små dom än är. hon har fräst och morrat och hunden fick sig en klapp på rumpan, haha men vi ska nog lyckas vänja henne med andra djur någon gång i framtiden. Vi kanske ska skaffa en till katt också, men får se hur det blir. Jag vill ha ännu en birma, men tillgång och priset sätter det på is ett tag.. Inte många birma uppfödare som har kullar den här tiden på året och dom som finns är tingade sedan länge..

Inga kommentarer: