torsdag 25 augusti 2011

Arbetsförmedlingen

Var där igår, andra gången någonsin. Jag har fått en jobbcoach på arbetsförmedlingen ist för att välja någon annan. Har gått igenom en hel jävla lista på olika coacher och jag fatta inget, dom var inriktade på så konstiga saker! Det ända jag vill ha är ett liknande jobb som jag har i Holmsund fast inne i stan.. Jag är timanställd och får bra med jobb, jag tycker inte jag behöver coachas men måste ju det enligt dom..

Gårdagens besök var sjukt onödigt.. Fick stå och glo länge tills någon kom fram och hjälpte mig och det ända dom ville ha (av alla 20 papper jag hade med) var mitt jobbcoach papper.. Kunde dom inte sagt det när jag var där förra gången och fick pappret, då hade jag ju kunnat bestämma mig då och lämnat in direkt om det nu ska vara så viktigt!

Imorgon sista jobbdagen denna vecka, sen helg och ledigt. På söndag kommer Lilly <3

Inga kommentarer: