måndag 1 augusti 2011

En dag på stan o strömpilen

Dagen började med en tvätt, skilda världar och en stickning.. Sen ringde kompis Mia och ville hitta på nå skoj :) Vi åkte ner till stan och gick och åt lunch på Tajmahal (lr hur de stavas) och åt mycket god indisk mat, mums :) Sen blev det shopping! Tjoohoo :) Hittade jeans på rean, men alla snygga var för stora :( Som alla andra kläder på stan, alla är fasiken Large och XL, alltså köper inte tjocka folk kläder lr varför är det alltid stora storlekar kvar?! Som vanligt kan jag inte handla på rean..

Jag köpte mig en massa söta underkläder i spets :) man känner sig väldigt lyxig när man har snygga underkläder på sig. Henrik kommer gilla dom också tror jag, haha Blev två nya BHar också, supersköna :) Jag är nöjd över dagen och inköpen. Glassen på bussen hem var också god!

Inga kommentarer: