lördag 20 augusti 2011

Fullspäckat schema

I några veckor är jag nästan bokad varje dag till arbete. Jag ska gå inlärning på en ny avdelning nästnästa vecka och börja jobba direkt efter två dagar, så jag hoppas jag lära mig allt på en dag och en kväll! Men innan dess ska jag jobba på min vanliga avdelning, jag ska även till sjukhuset och virra runt, inte för mig själv utan jag ska vara "guide" om man säger så. Lite pirrigt då jag aldrig varit där tidigare, tänk om jag virrar bort oss! Ne men det går nog bra :P

Lilly kommer hit nästa helg om allt går som planerat. :)

Nu idag och imorgon kommer det väl besökare tror jag. Får se.. Jag får väl dammsuga iaf, nu var det några dagar sedan.
Men gräsmattan vill jag klippa innan det börjar regna, får se om Henrik orkar bära undan trädgårdsmöblerna annars går de ju inte... Jag har ju mitt lilla marsvins bur att rengöra, skulle gjort igår men satan så trött jag var! Jag har att göra med andra ord!

Jag ska väl också sy tröjan som jag stickat klart för två veckor sedan.. Haha bara fästa trådar och sy ihop under armarna kvar. Typiskt mig att lämna så lite och inte göra klart direkt :P

Inga kommentarer: