måndag 15 november 2010

Utmattad

Det känns som fan att jag inte vart ledig mer än två dagar i streck sen i våras! Konstant trött och hänger inte med till 100.. Huvudvärk som jag aldrig brukar ha drabbar mig nu flera dagar i veckan.. Visst tycker jag om att plugga och jobba då och då, men en liten minisemester hade inte suttit fel.. Men får vänta till "jullovet" och varva ner lite. Fast blir ingen vila över jul då jag är på resande fot i södra Sverige och ska hinna med så mycket som möjligt, sen kommer jag hem och hoppar på en jobbhelg. Jo jag jobbar hela nyårs helgen och nån dag mer efter.. Plus att jag har skrivuppgifter att göra under jul, vi har nå grupparbete som vi ska läsa under jullovet..

Jag har fortfarande inte fått någon VFU plats!! Mindre än en vecka kvar nu och det finns inget jag kan göra åt saken, man får ju inte skaffa plats själv och det måste vara inom Västerbotten..

Idag har jag vart på skolan för att göra lite uppgifter och lämna in.. Sen for jag till stan för att köpa en speciell penna till modetecknandet som jag ska göra i morgon.. Sen blev det nån present till min Söta rara pojkvän, han ska få den på onsdag :) Måste fålla upp kjolen som har hängt nu i några dagar, den ska hänga för att tyget ska dra ut sig innan man fållar annars kan det bli ojämnt efter nån tvätt..

Trötta Sofie

Inga kommentarer: