fredag 12 november 2010

Powerwalka imorgon

Ja imorgon kan man se mig på Holmsunds gator vid 6 halv 7 tiden. Jag ska iväg och jobba :) Jag kan ju inte ta cykeln på dessa isiga vägar, så jag får gå ist.. Tar lite längre tid så jag får gå upp före satan för att hinna till 6.45 och vara ombytt och klar! Jag får gå fort så jag slipper frysa. För dem som inte har varit i Holmsund så är ett ett riktigt blåsigt ställe då det ligger vid havet, och det blåser oftast från samma håll = motvind när jag traskar till jobbet! Och när det är kallt så sticker det i kinderna, men ser inte ut att bli så kallt imorgon, fast vem vet? Men trevligt blir det när jag får extra med pengar innan jul :) Sen så är det riktigt trevligt att komma iväg till Holmsunds old people då och då..

Har sett på Idol ikväll, får se vem som åkte ut imorgon.. står väll nå skandalrubrik i tidningen eller nått.. Så tar jag med mig lite amigurumis till jobbet så jag har nå å göra under rasten :) Natti natti..

Inga kommentarer: