torsdag 18 november 2010

fullt upp med mina nya idéer !

Mina kugghjul snurrar förfullt! Jag har sytt klart gardinerna idag, dem blev jättebra. Funderar på vad jag ska börja med härnäst, bonad, tomtar eller varför inte nå trevligt klädesplagg? Eller ska jag fortsätta med några amigurumis framför nån film, hmm Funderar en stund till.. 

Jag är ju själv hemma, då Henrik är ute med jobbet på teater och middag. Så jag kan göra vad jag vill utan att vara i vägen ,när jag startar upp nytt arbete är jag överallt och springer och rotar hehe och slänger saker höger och vänster. Det ända stället jag inte är på är väll i taket då jag inte når dit upp, men hade jag vart lite längre så... haha

Nu ska jag ha en trevlig kväll med pysslande!

 
 
I morgon blir det Bio Harry Potter och dödsrelikerna!  Längtar :)

Inga kommentarer: