fredag 26 november 2010

Gömmer mig..

Från snöovädret som är ute.. Det var inte kul att vara ute i det här vädret. Bilar som låg i dikena och mitt I rondeller.. Bussen sladda uppe på bron både när jag åkte buss och när Henrik gjorde det. Snart händer det säkert att bussen tippar över kanten, allvarlig talat så har den vart på god väg flera gånger!! Blir rädd att åka buss när det är sånt här väder :( Sen efter att det blåst så mycket har jag blivit så torr på läppen att jag bad Henrik köpa läppsyl åt mig. Inte snyggt med sprickor i läppen och det är inte skönt heller.

Av alla lypsyl som finns fick jag den här, haha Jordgubb- inga tillsatser eller färgämnen, skonsamt läppcerat för barn :P Passar mig perfekt!


Förstår inte hur Daniel vågar sig ut i stormen ,men han ska hit till oss ikväll för Idoltittande.. Blir också sockerintag i form av lösviktsgodis i massor..

Inga kommentarer: