måndag 22 november 2010

Dåliga vanor

Nu så sker det! Jag håller på att förändra!! Bort med dåliga vanor!!

Har idag börjat med nikotugg och det har gått bra. Första dagen på VFUn och jag har till en början skakat som ett löv när jag inte fick min kick, men efter ett tag gick det bättre.. Fast det känns i både kropp och huvud att något inte är som det brukar.. Jag tror på det här, jag tror på mig själv :) I can do IT!

Nä nu har jag fått min dos av en annan last.. Maria Montazami och Hollywoodfruar :) så det är dags att krypa under täcket och hoppas man inte är allt för trött i morgon.. Är alltid lite trött dem första dagarna under VFUn, blir ju inte bättre av att alltid få kliva upp före 6 då man har sömnsvårigheter som jag har och känner att man precis somnat när alarmet ringer..

Men så är det, allt blir bra till slut :)

Inga kommentarer: