onsdag 24 november 2010

Upside down

 Henrik tog den här bilden på Bianca. Rulla runt på golvet är hon bra på ännu bättre när hon ser kameran framme. Uppmärksamhet gillas av lillmisse :)


Första dagarna på Vfu:n har gått mycket bra :) Som vanligt blir jag lite vimsig när det är så mycket nytt som sker hela tiden,. Från att försöka memorera 100 nya elevnamn och att sätta sig in i deras arbete och hur dem arbetar till att veta hur dem är som personer. Nu är det planering av lektioner som gäller. Ska hålla i några stycken under dem här veckorna jag är ute på skolan. Ska även boka in så en lärare från universitetet kommer och bedömer mitt ledarskap. Det kommer gå bra det här :) Är bara lite smått stressad innan jag fått allt bortgjort, tiden går allt för fort! Jag ska också hinna göra en bedömningsuppgift innan jul, jag ska sätta "betyg" på två elever. Bedömning är svårt och ännu svårare att göra det på ca tre veckor!

Inga kommentarer: