torsdag 4 november 2010

Torsdag= snart helg

Haha pose and smile to the webcam :P Jag myser ner mig i soffan med tråkig litteratur och min dator. Skönt med en varm fleecetröja och ett hår som är som en filt :)


Torsdagkväll.. Jag ska genomlida en hel förmiddag med seminarium imorgon med en lärare jag tycker sådär om :/ Har läst likvärdig bedömning och betyg och slöjda för livet, allt fastnade inte i min hjärna, tycker inte om att läsa om paragrafer hit och dit, det får mig att tänka på annat och glömma av att jag läser. haha knäppt, helt plötsligt har jag vänt flera blad och fattar inte hur det har kunnat hända :P Men ser fram emot fredags eftermiddagen och kvällen.. Den bjuder först på mönsterkonstruktion, sen en tripp till stan för lite shopping och till sist middag på ännu ovald restaurang och bio efter det.

Jag och Henrik ska se social Network :) Vi har bokat soffan längst bak i biosalongen ;) Härligt! Då kan jag bre ut mig eller lägga mig i Henriks knä och se filmen, mysigt... Jag är Henriks lilla nallebjörn <3 Snart har vi 1års jubileum, förlovade i ett år och tillsammans i 4, kärlek i massor...

Inga kommentarer: