tisdag 22 juni 2010

Sofie hittar bilder från förr... och minns

Något som jag aldrig trodde att jag skulle göra eller klara av var ju att rida! För det första har jag alltid varit väldigt rädd för dessa stora djur och för det andra har inget jag vet vart runt hästar.. Tills jag träffade Johanna! :) Hon själv rider och drog med mig några gånger för att titta på, för att sen tycka att jag ska prova.. Det blev ju också så till slut och jag är glad att jag gjorde det :) Det här är bilder jag hittade på min dator, dem är några år nu men jag kommer ihåg det som om det var igår! Varför jag nu drog upp detta är för att jag ännu en gång fick höra att jag ser ut som en "hästtjej"... Jag kanske är det också fast inte vet om det ännu?

Jag tror denna hästen heter Promessa.. Det var hon jag red på och skötte om i stallet :)



Här är jag igång :P



Johanna hjälper mig, säker fick jag ett pepptalk då jag var lite skraj, haha


lite trav..


Kanske passar jag till att vara "hästtjej" :) hihi ,tog ju då och då hand om en gammal jobbarkamrats stall en gång i tiden..

Inga kommentarer: