tisdag 15 juni 2010

Dumt

En person kommer snart förstå hur jävla fel han haft.. Men efter alla hans dumma påhitt genom åren så kommer jag inte tycka nå synd om honom.. Ganska skönt att slippa allt det där också.. Måste vara nå fel på människan, men nu bryr jag mig inte mer om honom.. Dock synd om alla folk som har eller blir utsatt för det han håller på med.. Elaka människor som försöker skylla ifrån sig alla deras misstag och misslyckande på andra klarar man sig utan...

Fy!


Nu går lilla jag och lägger mig, tidig dag imorgon då jag börjar jobba 6.45....

10 kommentarer:

Mind sa...

Jag har aldrig haft något emot dig, tycker du är schysst. Men en sak är ju lite intressant med det du skriver. Nämligen "alla mina dumma påhitt genom åren". Är det något du sett själv eller hört om, mina "dumma påhitt". Är det något du gått och tyckt hela tiden men aldrig vågat prata med mig om? Lite trist i såna fall, man vill ju veta om man gör nåt dumt eller nåt fel. Jag har faktiskt själv ingen aning om vad du syftar till. Angående resten av det du skriver, såvitt jag vet försöker jag inte skylla något som helst misslyckande på någon annan. Jag har gjort en massa misstag i mitt liv, precis som de flesta, det är inte nån annans fel än mitt eget. Vad jag gör nu har dock ingenting med det att göra, dock kanske vissa tolkar det så.

Henrik sa...

Vi får väl se vem som blir ditt nästa offer för din paranoia, för nått ska du väl ha och göra nu när du i fortsättningen inte kan anklaga mig för allt. du säger att du gjort massa fel, kanske du har men det har alltid berott på nån extern faktor och i det här fallet mig.

Och jo tack, jag vet nog va du tycker om Sofie. bah.

Mind sa...

Men lol. Jag har inte anklagat dig för allt. Bara för att ha snackat en jävla massa skit, och det vet du ju själv. Och inte bara om mig, om alla. Mitt tips till dig är att sluta med det, det får större konsekvenser än vad du tror. Och vart du fick det om Sofie ifrån har jag ingen aning om. Har jag någonsin sagt nåt elakt om henne? Kan inte dra mig till minnes något sånt. Jag VET ju själv vad jag tycker om henne, det kan ingen ändra på. Däremot kan ju du få henne att tro nåt annat men det är en helt annat historia. Har jag någonsin INTE ställt upp max för mina kompisar? Jag kan inte heller dra mig till minnes att jag nekat att ställa upp. Men som du hållt på kanske det inte är så konstigt om jag varit paranoid, för det kan jag hålla med om att jag känt mig.

Men att jag är någon slags ondskefull person bara för att nu bägaren runnit över. Men kamma dig för fan. Jag har aldrig gjort nåt ondskefullt. Jag skulle vilja höra en enda person som faktiskt kan ställa upp på det som sett det själv med egna ögon. Det finns inte, utan det är bara baserat på vad nån har hört, dvs rykten.

Henrik sa...

Vad gick dig att tro att det var det jag menar, snarare motsatsen (Ang Sofie). Men det vet du.
Jag har fortfarande inte fått svar på vem som sagt att jag sa dom där sakerna. Mailet vet jag om, samt innehållet.
Men skulle jag få reda på det skulle ju risken finnas att jag finner sanningen om vad som egentligen sagts och när.

Du fick ut en hel del ur det jag skrev, imponerande.

Återgå nu till att kolla dig bakom ryggen, personen som pratade skit på skolan och den som skickade dom där mailen du "spårade" för en tid sedan är fortfarande på fri fot. Hoppas du hittar den rätte nån gång så du får ro.

Mind sa...

Ah, ok. Nu börjar jag förstå var skon klämmer. Det är svartsjuka det handlar om. Ok, newsflash för dig då. Nej, jag är inte intresserad av Sofie som nåt annat än vän och har aldrig varit det.

Jag vet inte vem av hennes vänner som berättat för henne, om du har läst innehållet i mailet så vet du vad jag vet om den saken. Om det hade varit så att du inte har en historia av att lägga näsan i blöt i mina förhållanden samt snacka så jävla mycket skit om alla så hade jag gett dig en chans. Så du får väl helt enkelt ge fan i att snacka skit om allt och alla i framtiden så slipper du fundera över såna saker.

Det om ondskefullt var till Sofie btw, inte till dig.

Nu behöver jag inte kolla bakom ryggen längre, vet ju vem det är som håller på. Visst skulle det kunna vara ett stort sammanträffande att det INTE är samma person som lägger sig i mina förhållanden och snackar skit, helt klart är det en möjlighet. Så det är ju trist om det vore på det viset att du brände ditt förtroende med skitsnack så att då det väl blir nåt sånt här så litar jag inte på dig.

Hoppas att DU lär dig nåt av det här, förr eller senare lär alla andra som du snackar skit om tröttna de med. Vilket är de flesta. Nu är det färdigdiskuterat iaf.

Henrik sa...

Ön du tror det handlar om svartsjuka så är du motsägelsefull, då vi inte varit ihop lika länge som du säger jag Jävlats med dig.
Du verkar för övrigt fixa dina relationer bra på egen hand.

Men bra bra, vi hörs.

Henrik sa...

Jag vet för övrigt inte allt, jag såg inte mailet men har informerats om dettas existens. Jag upplyser dig om att jag fortfarande vill veta vem som sagt att jag så dom sakerna.
Men du verkar ju tro en 3de eller 4de part framför mig.. dock kan jag förstå varför. Vi ser väl, sen flytten har jag då inte pratat om dig med nån annan än er på mumble och givetvis Sofie då, har inte värst mycket kontakt med nån annan i jmk, dom flesta har flyttat där ifrån. Det ger ju rykten iaf 9 månader att leva sitt eget liv

Mind sa...

Som sagt. Jag säger inte att alla relationskrascher jag någonsin haft är ditt fel, jag säger inte att allt som hänt är ditt fel, jag säger inte att allt skitsnack bara kommer från dig. Men det jag säger är, att DITT skitsnack är ditt fel. Och vad detta snack sedan spunnit vidare till.

För övrigt är avundsjuka nära besläktat med svartsjuka.

Ja, jag tror en tredje part framför dig.

Här är mailet om du vill läsa, med hennes adress censurerad för att ingen smartskalle som läser här ska få för sig nåt. :

Jag sa att jag inte vill ha nån kontakt med dig men ok. Henrik berättade för min kompis om hur du egentligen är. Du kan glömma att jag någonsin skulle vilja vara med nån som dig. Jag har fått höra hur du behandlar tjejer och hur störd du är. Fuck off.

> Date: Thu, 10 Jun 2010 16:47:36 +0200
> From: mind@isecore.net
> To: xxxxxxxxx
> Subject: Undrar...
>
> Snälla kan du inte bara berätta varför du bröt sådär?
>
> Jag förstår verkligen ingenting, det måste ha blivit ett missförstånd
> eller nåt. Jag kräver inte mycket bara att slippa grubbla över varför
> det blev såhär. Jag behöver inte ens svara på mailet om du inte vill.
>
> /Micke




Jag känner inte hennes kompis men litar på den mer än dig. Så är det, trist.

Är det nåt annat eller är diskussionen över?

Sofie sa...

Som jag skrev så bryr jag mig inte längre.. Men dem som är elak mot Henrik är även elak mot mig.. Och att du inte tror på vad jag säger gör mig förbannad... Du tror inte på Henrik och inte på mig, men du tror på någon som du inte känner och det är konstigt tycker jag... Varken jag eller Henrik har någonsin gjort nå elakt mot dig, så det du håller på nu är ju bara knepigt.

Tråkigt :(

Jag tror heller inte på det där mailet! Jo att du fått det, men inte att Henrik sagt nått om dig och nå tjejer. Personen ville väll ha en anledning.

Mind sa...

Du har aldrig gjort nåt elakt mot mig, det håller jag med om. Det jag gör nu är inte elakt, det är självbevarelsedrift.

Tråkigt var ordet. Men det var det sista från mig, orkar inte heller diskutera längre.