onsdag 2 juni 2010

Avslutning

I morgon är sista dagen för mig på skolan.. Tänk att det redan gått två terminer! Helt galet fort har det gått, har haft så mycket att göra och plugga på att jag inte har hunnit smälta att jag flyttat till Umeå! Jisses... Stolt över mig själv för jag har klarat 60 hp galant :) Jag är allt bra duktig jag!

Avslutning imorgon med ett stort tårtkalas med textil,trä,musik och bild klasserna! Ska till skolan vid 10 tiden och fixa det sista med tårtan som en i klassen fixat från våran grupp... Sen blir det ner på stan och äta lunch med klassen och sen upp till skolan igen för tårta och städning av lokaler sedan...

Helt slut efter den här dagen med redovisningar och utställningen, så jag ska gå och sova nu snart och sova en timma extra i morgon :) Nice...

Inga kommentarer: