onsdag 23 juni 2010

En helt vanlig dag... för mig!

Sol ute, sol inne, sol i mitt hjärta och sol i mitt sinne :)

Jo det är en helt underbar sommardag idag, men ändå har jag spenderat mesta tiden inomhus och på balkongen. Jag har väntat in min Henrik, att han ska sluta jobbet och komma hem till mig. Men inte är det fyskam att passa på att sätta Musiken på högsta volym och dansa till The Arks låt " It takes a fool to remain sane" i köket! Sitta på golvet och klippa i supersnygga tyger för att sen sätta sig vid strykjärnet och pussla ihop tygbitarna.. Sen ta fram min älskade symaskin och sy i 150km/h och få ett mycket bra resultat :) Snyftat till dokumentärer på tv samtidigt som jag sitter och stickar för fullt och har en krävande katt som vill kela med mig...

Prata i telefon är jag bra på och det har blivit en del samtal idag också med systrar, föräldrar, Henrik, vänner och till jobbet :) Det ska mycket till att jag ska ha långtråkigt och det kanske är något av det bästa med mig. Att jag alltid har roligt och blir glad för minsta lilla :) Jag kan roa mig själv, ibland med mina egna tankar om allt möjligt. Ofta sitter jag och småskrattar för mig själv och även det har jag gjort idag :)

Henrik min älskling har kommit hem nu, med jordgubbar och glass till mig! Så nu sitter jag och dreglar över det och är lycklig :) .. jo, sån är jag och det viktigaste som får mig till att må bra är....

I believe in a thing called love


hehe... ha de bra !

Inga kommentarer: