söndag 13 juni 2010

Härliga söndag

Idag kom lillmormor (jag) fram igen... Jag har utöver tvättat och städat bakat lite grann :) Det blev en cheesecake och en plåt kärleksmums.. Mycket bra att ha i frysen och bara plocka fram om man blir sugen eller om man får nå besök.




Jag har också suttit och stickat såklart :) Jag är nog lite lillgammal ändå, men det är jag glad för! Det finns allt för många som är för barnsliga för sin ålder, haha

Igår var min familj på släktträff men jag missade ju den då dem höll till i Uddevalla.. Men jag har fått uppdateringar, hehe.. Inte för att jag bryr mig, jag känner inte många av dem och har inte träffat fler än några nära släktingar och heller inte dem på några år... Men kul att få se bilder även fast det var okända ansikten.. Vem vet man kanske går förbi dem på stan nån gång :)

Inga kommentarer: