söndag 6 juni 2010

Lata dagar

Varför blir jag latare än vanligt på söndagar? Jag orkar inte göra något, haha Henrik blir min slav under mina lata söndagar :) Snälla Henrik kan du ge mig ett glas saft? kan jag få kaffe? Vill du hämta det, det och det :P Stackars pojke, haha Kanske är det så bara för att jag vet att veckan och dess hårda slit närmar sig med stormsteg...
Mycket av det jag skulle hinna med nu i helgen blev faktiskt gjort igår, så nu har jag inte mycket kvar.. Jag börjar och efter tio minuter tar jag "rast" och så fortsätter det hela dagen :P Min rumpa växer fast i soffan också på söndagar, jag klarar inte av att slita mig ifrån den! Helst inte då kissekatt ligger och sover bredvid mig och det är någon B-film på tv och jag har stickorna o lite garn i närheten...

Nu är jag törstig, ska jag fråga söthenrik om han kan hämta? hehe

Inga kommentarer: