måndag 14 juni 2010

Dålig dag :(

Idag har jag vart på introduktion av flytt/lyfttekniker och lite information som man ska använda sig av på jobbet i sommar.. jag gick dit med självförtroendet på max eftersom jag gjort det flera gånger tidigare utan några problem. Jag har ju faktiskt jobbat inom vården i över ett år! Men jag har nu kommit hem och känner mig dålig och värdelös :( Det dem visade idag har jag aldrig fått lära mig på mina tidigare introduktionsdagar. Det var så himla stor skillnad att jag fattade inte hur dem ville ha det och hur dem menade att man skulle göra! Jag fick många pikar av sjukgymnasten om att jag gör fel, att jag måste sträcka på ryggen och huka mig ner.. Jag försökte verkligen sträcka ut min rygg, men den är krokig eftersom jag växte för fort ett tag i mitt liv, så den är sne :( Och sängen fick man inte höja, nej nej den ska vara låg och man ska böja på knäna (huka sig ner).. Jag berättade om hur jag gjort tidigare och vad jag fått lära mig, men det var ju fel av någon anledning! Jag kände bara att jag ville gå därifrån då jag tyckte det var jättejobbigt att känna sig så himla dålig på allt...

Jag tänkte även ett tag att jag kan ju inte jobba inom vården, jag gör ju allt så fel... Men jag har ju vart ut nu på inlärning en vecka, plus att jag jobbat i fredags och då är det ingen som klagat och dem andra i personalen har gjort på samma sätt som jag... Jag vet inte om det är något helt nytt som precis har börjat läras ut, eller om ja, eh jag vet inte.... Personalen hade ju redan berömt mig efter första inlärningsdagen att dem tyckte jag jobba bra och jag har inte hört nå negativt från dem alls...
Efter den här dagen har jag fått ont i kroppen och ryggen, det hade jag inte efter en veckas arbete ute på "fältet"..

Ne jag är väldigt besviken på allt och inte minst på mig själv :(

Inga kommentarer: