onsdag 23 juni 2010

ljus, ljusare, ljusast

Suttit inne en solig dag.. Men jag hoppas ändå att jag kommer bli lite solbrun innan sommaren är slut. Annars så är jag alltid vitast när hösten närmar sig.. Jag brukar bli lite röd och sen gå tillbaka till att vara ljushyad igen... När det är dags för fototagning lyser jag nästan alltid upp bilden med ett sken, precis som på denna bilden! Har många bilder som denna, i olika rum, både ute och inne! Jag ska försöka sitta mer i solen, men är lite skraj för att bränna mig! Jag använder solskydd 30, haha Mamma har alltid varit noga med att vi barn inte skulle sitta i solen och kletade alltid in det där solskyddet under hela min uppväxt och det sitter fortfarande i att man ska göra så..

Annars så kan jag ju alltid söka mig till musikalen "Jesus christ superstar", jag skulle passa in där tror jag :P



Fina sommar med sol, kan jag inte få bli lite brun?

Inga kommentarer: