tisdag 1 juni 2010

klara...färdiga.... GÅ!

Ikväll är det sista avsnitten för säsongen av desperate housewives! Det är så spännande!! Jag sitter nu o små kollar på Ugly Betty, de är också kul, hehe

Men men.. Imorgon ska vi ha redovisning/utställning och har idag riggat upp och provat hur vi ska presentera våra produkter.. Det kommer bli jättebra! TJOHOO :) Jag ska ta bild och lägga upp här i bloggen :) Men får se när, i morgon är det heldag med utställningen och städning och senare på kvällen blir det tårtbak till torsdagens tårtkalas vi ska ha :) På torsdag ska även klassen gå och äta lunch på nån kinarestaurang tillsammans, som en avslutning och sista måltid tillsammans för den här terminen :)

Något som jag inte tycker om med det hela är att klassen bestämt att vi ska ha finkläder på oss under utställningen/redovisningen! Jag har aldrig gillat att klä upp mig och jag känner mig verkligen obekväm i för fina kläder.. Så självklart så äger jag inte nå finkläder, bara praktiska och sköna plagg.. That´s me :) Så kanske jag tar en klänning eller nått, men den är heller inte nå finkläder och sen så är den lite förstor.. Men Henrik säger att jag brukar ju aldrig ha klänning så det kan räknas som finkläder för mig! Tänk så bra att jag har Henrik som är så positiv :)

Imorgon ska jag också skriva så långt jag kan på dokumentationen som ska in på fredag.. Hoppas jag blir klar senast torsdag, för då har jag tre dagar att vila tills jobbet startar.. Och på dem tre dagarna ska jag också hinna sy arbetskläder och så mina grönsaker i trädgården och rensa bort gamla skolgrejer jag inte behöver nå mera :)

Jag har alltså mycket att göra och hinna med den här resterande veckan... Men heja mig, jag klarar allt!


HEHEHE... Den här bilden kan få representera mina senaste månader, då jag verkligen har varit stressad dygnet runt!

Inga kommentarer: