lördag 12 juni 2010

Regn och starka vindar

Idag är det storm ute.. Tråkigt när jag har ledigt, då jag hoppas på bra väder under dem få dagarna jag inte jobbar! Men på ett sätt är det lite skönt, för då kan man slippa få dåligt samvete över att man sover längre och bara tar det lugnt och vilar upp sig.. Igår åkte jag på att jobba i stort sett hela dagen då dem hade kris och ingen vikarie fanns. Så jag hoppa in och jobba även fast jag inte har gått klart min inlärning! Men det gick bra, stackars bara den jag jobbade med då jag inte har delegering ännu så hon fick springa runt till alla.. Men jag får delegering tids nog, jag har ju inte ens börjat på mitt schema inför sommaren ännu..

Men jaja, nu när det är grått och trist ute ska jag och Henrik mysa i soffan och se lite TV eller någon film :) Och som alltid plockar jag fram garnet och mina stickor, snart klar med framstycket och bakstycket på tröjan, då är det bara ärmarna kvar :)

Inga kommentarer: