onsdag 16 juni 2010

Bröllopsveckan

Nu börjar det dra ihop sig till vårat kungabröllop.. Jag själv blir lite nervös faktiskt, haha Nu har det vart mycket på tv om bröllopet och alla dem förberedelser som måste göras. Jag tycker det är jätteroligt!! På lördag är det jag som sitter klistrad framför tv:n och följer bröllopet.. Sänds mellan 7.58 till 00.30, men hela ser jag nog inte, måste ju ha några små raster också!! Henrik pluppen jobbar på lördag, annars hade jag använt honom som min "butler" så jag slapp lämna tv:n, haha ne skoja :P

Men det roligaste måste nog vara att se allas kläder! Det är ju så kul att se och inte minst Victorias klänning :)

Heja monarkin, älskar det.. alla prinsar, prinsessor, kungar och drottningar :)

Jag är som besatt, haha å RING INTE och stör mig på lördag! :P

Inga kommentarer: