torsdag 15 december 2011

Pustar ut i 30 minuter!

I veckan har jag haft en massa jobb, ska iväg och jobba imorgon också. Men idag har jag vart ledig! Dagen började väl sådär då jag inte kunde öppna dörren till vävstugan, men efter många om och men kom jag på en briljant plan! Jag använde mig utav matolja och kungfu emot dörren och jag fick till sist upp den,jag var svinarg och hade rispat mig i händerna pga av nyckeln och dörrjävlen.... Meeeeen tjoo, whos my bitch nooow, haha

Jag har alltså hunnit väva halva julmattan (skulle ha vart klar nu) och i helgen måste jag ta den andra halvan!

Jag kom hem därifrån och åt lite sen lunch och efter det började jag förbereda middagen som blir Kyckling och Fetaost paj :) Det är de tacksamma med pajer, att man kan i stort sett göra dom klara och sen när det passar och man är hungrig köra in dom i ugnen :) Så man slipper stå och "slava" vid spisen och tappa aptiten av allt os men ändå behöva äta maten direkt..

En vecka kvar till vi är i lilla Jokkmokk :) Det är väl nu man ska börja räkna ner till klappöppning och resan. Vi öppnar våra julklappar innan vi far upp, det är omöjligt att få med sig alla klappar och katter på bussen.. och sen ändå ta med dom hem igen..

Inga kommentarer: