fredag 9 december 2011

Dagen före dagen

Ja då var det dags igen, imorgon fyller jag hela 22 år!! :O Jag hade bestämt mig för att inte ha något kalas iår utan bara bjuda på lite fika utan presentkrav, haha Jag fyller ju inte jämt eller har lust att partajja just nu.. Ålderstecken? haha Men det som är liiiite tråkigt är att folk verkar upptagna med annat och inte ens kan komma på en kopp kaffe imorgon, vissa kommer då på söndag (men det är faktiskt inte samma sak).. men jaja det kommer iaf två fina vänner imorgon, bästa dom :) Och jag ska baka gofika vi kan snaska i oss! Och jag tror bestämt att det bli två "tårtor" att välja emellan då jag inte kan bestämma mig :P

Jag ska snart iväg till stan en sväng och sen hoppas jag på att paketet som mina systrar har skickat ska hinna komma idag och innan jag far hem igen.. Slippa fara ut två gånger.

Bilder från förra året och jaaaa tomten dricker vin och är överglad :) Jag hade ju tomtetema då.



Inga kommentarer: