tisdag 20 december 2011

Lilla julafton

Imorgon kväll ska jag och Henrik ha lilla julafton här hemma :) Vi ska dricka glögg och fika lussebullar och pepparkakor.. Till sist ska vi öppna våra julklappar! haha Jo vi ska göra det faktiskt. Vi kan inte ta med dom på tåget/bussen för att sen dra hem det igen.. Förra året blev det så här för mig med, men då öppnade jag mina klappar från Henrik när jag kom hem igen.. Men det blir mysigt det här med, en trevlig start för julledigheten :)

Idag har jag julbadat Lilly så hon är så fin hon kan bli under jul uppe i lilla Jokkmokk. Skönt för henne också, det var ett tag sen hon fick sig ett rejält bad då hon hade sitt öppna sår. Men nu har det läkt ihop fint :)

OCH jag måste säga att imorgon ska jag gå och hämta ut en julklapp till mig själv. Något som jag haft på min önskelista!! :D Jag är lite nervös, haha


Inga kommentarer: