måndag 26 december 2011

Hemma i Umeå igen!

Skönt att få komma hem ändå.. Tåget på hemfärden blev  även det inställt på grund av stormen Dagmar :( Ytterligare 8-9 timmars resande med buss och jag är så himla less på att resa just nu så det kommer dröja ett tag innan jag bokar någon resa igen! haha Men jag har haft jättetrevligt under julen med god mat å sällskap och fått fina julklappar :) Visar dom någon annan dag..

Nu när vi kom hem upptäckte vi att all snö var borta, finns bara pyttelite snö/is i högar kvar :/ Så här bjuder jag på lite bilder från vår skoterfärd i vinterlandet :) Finns inte så mycket snö där uppe heller men det gick iaf att köra skoter som vi gjorde :) Henrik är jättebra på att köra, annat är det med mig, haha jag har skoterkort men det blir så länge mellan varven att jag blir feg och vågar inte riktigt gasa, så när jag kör går det i fina 40-50 km/h :) Stadigt och säkert!

Fina naturbilder, en bit bort sprang en älg över spåret men hann inte med att ta en bild.. Vi såg även harspår och såklart spår av ren.



 Jag i min älskade nya jacka, Looove it! :)



Henrik på skoterna :)
 

Inga kommentarer: