onsdag 7 december 2011

Julklappsköp

Idag har jag vart ute på stan med några vänner och köpt julklappar till Henrik :) Jag är nöjd över mina inköp. Det blev inte bara julklappar till Henrik utan ett par jobbarbyxor till mig och ett par vintervantar i getskinn, haha

Lunchen tog vi på Tajmahal och gud så gott det var :) men jag har lärt mig att står det skriver på en lapp "JÄTTESTARK SÅS" med stora bokstäver så är det en jättestark sås, haha men det slank ner det med, mums!

Jag har fortfarande inte hittat den perfekta utelyktan jag vill ha, men jag ger mig inte i första taget! Ut på jakt imorgon också :) Ingen jacka har jag heller fått mig, jag är lite kluven faktiskt. Jag vill ha en varm och go dunjacka men den får inte vara allt för dyr och heller inte för kort. Sen vet jag ju inte om dom ska ha någon rea på jackor efter jul. Känns lite dumt att köpa en dyr jacka och sen rear dom ut den om några veckor..


Inga kommentarer: