fredag 9 december 2011

Klappar

Jag tänkte visa pippitröjan jag stickat åt min storasyster i julklapp. Hon vet redan att hon ska få den då hon "beställde" tröjan som julklapp av mig, haha  Hoppas hon blir nöjd! Den är i storlek medium så den är lite stor på mig på dessa bilder, men vill bara visa upp hur den ser ut.. Detta är min tredje pippitröja som jag stickat och jag vet att jag kommer inte sticka den frivilligt fler gånger, jag har blivit less på att sticka mönstret :P Nya utmaningar är alltid roligare!



Jag har vart på jakt efter en lykta och jag gav upp på min fantasilykta jag hade i huvudet och köpte en sån här ist :) Men jag är nöjd för den lyser så fint här ute på trappen.. Man kan säga att jag fått den i födelsedagspresent av mina föräldrar då dom skickat pengar i födelsedagspresent och till julklappar.

Imorgon ska jag skotta gården och trappen.. Även dags att ställa in cyklarna, haha


Inga kommentarer: