fredag 16 december 2011

Kaffelyx

Vi var en sväng på stan idag och köpte lite nymalet kaffe :) Ett mellanrostat kaffe och julkaffe. Julkaffet är inte något smaksatt kaffe utan det heter så för att dom har valt ut dom finaste kaffebönorna nu till jul, lite lyxigt så där.. Vi har börjat använda vår bryggare lite mer nu då jag fick after eight kaffe i present. Lite kul att variera sig mellan bryggare, snabbkaffe med vattenkokarn, moccabryggare och presso (har även en perkulator men jag tycker det smakar för elektriskt, haha)..

En kul sida kaffefakta.se


Jag hann även in i utebutiken och provade flera fjällrävenjackor, men dom har bara två kvar i min storlek av den jag vill ha och jag kan inte köpa någon innan lönen kommer in nästa vecka :( Han i affären trodde dom skulle sälja slut redan i helgen! Jag känner mig lite nere pga det, jag som så gärna ville ha en ny jacka i år och alla duger inte för mig... Så jag tröstäter ikväll. Men om någon bara så där känner för att skänka bort 5000 kr till mig blir jag väldigt tacksam, haha

Jag har vart på jobbet idag men fick jobba en extra timme då det var julfika med boende hos PRO och Holmsunds damkör var där och sjöng jullåtar :) Ja det var spännande faktiskt, kul!

Till sist...Min önskelista

1. Fjällrävenjackan
2. Michael Kors iphonefodral/plånbok
3. Ankarsrum assistent (köksassistent)

Jag får väl fortsätta att drömma ;)

Inga kommentarer: